BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

luni, 21 decembrie 2009

Imi e dor..

Imi e dor de discutiile noastre interminabile..
Imi e dor sa ma apuce dimineata discutand cu tine despre orice.. Sa aberam cat ne tine mintea.. Sa radem..
Imi e dor de tot ceea ce am fost odata.. Si probabil n'o sa mai fim.. Pentru ca vietile noastre se intreapta in sensuri diferite.. Si drumurile nu se vor intersecta, probabil, niciodata..
Imi e dor sa'mi spui cat sunt de prostuta uneori.. Sa ma faci sa rad.. Sau chiar sa plang.. Pentru ca pana si lacrimile erau dulci.. Cand era vorba de tine..
Imi e dor.. Sa'ti fie dor de surasul meu inocent.. Si de ochii mei limpezi.. De copil..
Imi e dor sa ne facem planuri.. Sa ne gandimla viitor.. Ca si cum noi am comanda totul.. De la reactii si sentimente.. Pana la fapte.. Dar nu, nu controlam sentimentele.. Nu poti comanda inimii.. Si e nedrept.. Pentru ca uneori mi'ar fi placut sa pot sa'i comand.. Sa inceteze sa'i mai fie dor..
Imi e dor sa te cert.. Sa te ajut.. Sa te invat.. Si invers..
Imi e dor sa'ti spun cat imi este de teama uneori.. Si sa incerci sa ma calmezi..
Imi e dor de tot.. De tine.. De mine.. De noi..
Dar trebuie sa uit.. Si sa merg mai departe.. Chiar daca imi e dor..

1 comentarii:

GEKO spunea...

Cea mai tare. Poezia dar si tu :x